Sparkblue is er per 31 maart 2025 mee gestopt, maar de ervaring blijft. Elke interactie een bijzondere en blijvende ervaring. Of het nu een klein of groot project was … elk merk een eigen pad, een eigen verhaal. Kijk gerust rond en wie weet neem je wat inspiratie mee. Enjoy! #leaveyoursparkleseverywhere
Easy Office Online werkt letterlijk
én figuurlijk aan verbinding. Dat is Easy.
Sparkblue heeft met veel plezier gewerkt aan de nieuwe productijn van Cosmonde. Het design is een mooie balans van design en functionaliteit.
In het hart van Amsterdam werken we aan het verfijnen van een al prachtig opgebouwde merkidentiteit. Hoewel de basis van deze huisstijl elders is gelegd, zetten wij met trots deze unieke stijl voort in nieuwe en spannende richtingen.
Binnen een paar weken een compleet nieuw merk neer te zetten een uitdaging? … tuurlijk, Wia ;)
#WebsiteLancering #Merkverhaal #SprankelendeSamenwerking #Tuurlijkwia
Een nieuw merk in de aanmaak. Houd sparkblue op social media in de gaten voor updates ;)
Ripples Coacing helpt je je eigen manier te vinden om jezelf te versterken, Sparkblue vertaalde dit naar rimpelingen in het water en gaf dit vorm in een passende huisstijl.
#aandacht #geluk #warmte #ripples
Betekenisvolle betrokkenheid vereist vertrouwen en werken op de snijvlak tussen tussen project- en omgevingsbelangen ook. Een kort maar krachtige uitwerking.
Een frisse blik brengt een frisse koers of een wijziging in middelen, ontdek de nieuwe relatiesgeschenken van Frisse Blik.
Frisse Blik en Green Badger samengevoegd ... een powerteam op het gebied van strategie en bedrijfsontwikkeling!
Sparkblue werkt samen met Lianne Torn, Salted voor het ontwikkelen van beeldconcepten, magazines en social media!
Samen sporten zorgt voor verbinding, een goede manier om te netwerken. Voor het Gala ontwikkelde sparkblue een nieuwe identiteit!
Voor dit project hebben we 52 kaarten ontwikkeld. Soulmission Cards, onderverdeeld in dertien grote levensthema’s. Elk thema bevat vier kaarten: vision, affirmation, soultalk en thinker.
In samenwerking met het team van Soulmission hebben we voor Soulwash een eigen identiteit ontwikkeld. Soulwash (concept van Soulmission) is op de markt gezet als een zelfstandig merk.
In samenwerking met het team van Ardesch is gewerkt aan de een nieuw concept voor de bewegwijzering in de winkel.